Genel Bilgiler

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

Kuruluş ve Gelişme

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu' nun 51. Maddesine göre hazırlanan, 124 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 26. Maddesinde yer alan Komptrotörlük ve Destek Hizmetleri Daire Başkanlıklarının birleşmesi, 190 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile gerçekleşerek İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı kurulmuştur.

17 Mayıs 2007 tarihli ve 5662 sayılı kanunla Artvin Çoruh Üniversitesi kurulmuş ve bu kanun 29 Mayıs 2007 tarih ve 26736 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir. 

Amacımız; 

Üniversitemizin Kuruluşundan itibaren çalışmalarını sürdüren Başkanlığımız,

İMD-DŞ-001 5018 S.K, İMD-DŞ-002 4734 S.K. İMD-DŞ-003 4735 S.K.

İMD-DŞ-004 2886 S.K. İMD-DŞ-005 4857 S.K. İMD-DŞ-006 657 S.K.

İMD-DŞ-007 5510 S.K. İMD-DŞ-008-237 S.K. İMD-DŞ-009 6245 S.K.

 İMD-DŞ-011 Taşınır Mal Yönetmeliği

kapsamında;

Satın Alma (İhale-Doğrudan Temin-DMO-Avans), Maaş (Memur, İşçi), Sürekli İşçi Personel Özlük, Harcırah ve Ön Ödemeler, Taşınır Kayıt ve Kontrol İşlemleri, Ulaştırma İşleri, Kurumun ihtiyacı olan malzemelerin (mobilya, temizlik, kırtasiye, v.s.) tedarik, depolama ve sevk işlemleri, fatura ödemeleri (elektrik-su-yakacak-akaryakıt v.s.), Kurum taşıtlarının resmi işlemleri (muayene, bakım, sigorta v.s.), bakım onarım hizmetleri (laboratuvar cihazları, fotokopi cihazları, çevre düzenleme makineleri), üniversitemize gelen ve birimlerimiz tarafından cevaplandırılması gereken yazılarla, bilgilendirme yazılarının ilgili birimlere resmi yazı ile iletilmesi işlemlerinin yürütülmesi gibi görevleri yerine getirmektedir. İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığımızın temel görevi bünyesinde hizmet ve faaliyetleri ekonomik ve etkin bir şekilde yerine getirilmesi için insan ve para malzeme gibi mevcut kaynakların en uygun ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamaktadır